KERSTKRANSENCOMMISSIE

Kerstkransenactie 2023

Zoals ieder jaar zijn in november en december weer een aantal vrijwilligers druk bezig geweest met de Boterletters- en Kerstkransenactie. In tegenstelling tot voorgaande jaren, zijn nu ook weer de jeugdteams met Kerstmutsen op in Nieuwerkerk langs de deur geweest om Kerstkransen te verkopen. In de voorgaande jaren konden Kerstkransen alleen online besteld worden.

De jeugdteams hebben bijna 400 Kerstkransen langs de deur verkocht. Samen met de verkoop aan sponsoren hebben we ruim 800 Boterletters en Kerstkransen verkocht. Dit levert een mooie opbrengst op voor onze vereniging. Wij willen dan ook alle kinderen en ouders/trainers, die ondanks soms barre weersomstandigheden, een bijdrage hebben geleverd aan deze succesvolle actie hartelijk danken voor hun inzet. Een bijzonder dankwoord voor de vrijwilligers die op donderdag 21 december letterlijk storm Pia met regen en hagelbuien hebben getrotseerd om de Kerstkransen weg te brengen.

Tevens willen wij twee anonieme sponsoren bedanken die Kerstkransen hebben uitgedeeld aan bewoners van Nieuwerkerk die minder bedeeld zijn en geschonken hebben aan de Stichting Zuidplas Helpt.

Zoals in het verleden gebruikelijk was, hebben we dit jaar voor de drie Jeugdteams, die de meeste Kerstkransen verkocht hebben, weer mooie prijzen beschikbaar gesteld. De Jeugdteams die in de prijzen zijn gevallen, zijn in willekeurige volgorde Nieuwerkerk C1, D2 en E4. De uitreiking van de prijzen zal plaatsvinden in de rust van de eerste thuiswedstrijd van Nieuwerkerk 1 in 2024. Wij nodigen de teams dan ook van harte uit daarbij aanwezig te zijn.

Rest ons iedereen een gelukkig, gezond en sportief 2024 toe te wensen. Onze ambitie voor dit jaar is om 1.000 boterletters en kerstkransen te verkopen.

Namens de Kerstkransencommissie,

Eline, Alfred, Wouter en Rob.

NB: wil jij ook deel uitmaken van dit mooie team, wij zijn nog op zoek naar uitbreiding. Meld je dan
aan via het bestuur of de PR Commissie!