JUMBO KRAAN NIEUWERKERK aan den IJssel verlengt sponsorcontract

Heel goed nieuws vanuit de PR-commissie. Onze juniorensponsor JUMBO KRAAN heeft het sponsorcontract met drie jaar verlengd. Daarnaast werden de A1, A2 en A3 in het nieuw gestoken. We zijn Corné Kraan van JUMBO enorm dankbaar voor het vertrouwen in onze club! We kijken uit naar mooie jaren van onze JUMBO-junioren.

JUMBO KRAAN, de supermarkt in winkelcentrum Reigerhof, is al drie jaar sponsor van onze junioren. Nadat het sponsorcontract deze zomer afliep zijn JUMBO KRAAN en CKV Nieuwerkerk met elkaar in gesprek gegaan over een verlenging van een contract. Daar waren beide partijen snel uit met elkaar. Sponsor JUMBO KRAAN is enthousiast over de plannen voor de komende jaren met de talentvolle junioren van CKV Nieuwerkerk.
Het bleef niet bij het verlengen van het sponsorcontract voor een nieuwe periode van drie jaar(!). Ook heeft JUMBO KRAAN de junioren in het nieuw gestoken. Nieuwe mooie Erima-wedstrijdshirts voor de A1, A2 en A3 met mooie en duidelijke sponsoring voor en achter op het shirt. Daarnaast ontvingen de spelers en coaches van de A1 een mooi nieuwe trainingspak en een sporttas. De oude trainingspakken en tassen van JUMBO blijven in gebruik bij de A2.
We zijn JUMBO KRAAN en in het bijzonder Corné Kraan enorm dankbaar voor deze prachtige sponsoring. CKV Nieuwerkerk blijft haar samenwerking met JUMBO op het terrein van inkoop voor de kantine uiteraard continueren. Een mooie samenwerking met deze plaatselijke ondernemer.
Hieronder de foto’s van Nieuwerkerk A2 en A1 in de nieuwe shirts en pakken.